Click Me

piątek, 26 lipca 2013

Aukcja książek - Ratujmy Oczko Szymka!!


Mamy piątek zaczynamy weekend i tu takie dobre wieści :-))

O Szymonie Piętko słyszało już wiele osób.
Mały dzielny szkrab walczący z nowotworem.

Zapraszam Was do odwiedzenia strony Szymona


Dzięki wielkiemu zaangażowaniu osób, które poruszyła historia Szymka, udało się zebrać całą kwotę na drugą dawkę chemii, która 7 sierpnia będzie podana chłopcu w Londynie. 
 

Ale to nie koniec!!! 

Szymek we wrześniu będzie miał ostatnie starcie z nowotworem, kolejną dawkę chemii , także zbieramy pieniążki dalej :-))) 

Wczoraj rozmawiałam przez telefon z Mamą Szymka - fantastyczna uśmiechnięta i pełna optymizmu kobieta!!! 

Jesteśmy z Wami!!


Ogłaszam licytację książkową dla Szymka !!


Do licytacji przeznaczone są dwa zestawy :-)

Zestaw Nr. 1
ufundowany przez jedną z moich koleżanek, która chciałaby pozostać anonimowa. 
Kochana masz WIELKIE SERCE!! DZIĘKUJĘ :*

 Wszystkie książki były tylko raz czytane sa w bardzo dobrym stanie.


 Cena wywoławcza: 30 zł

 Zestaw Nr. 2

Fundatorem jestem ja ;-) 
Coś dla Mamy, Taty (chociaż i ja uwielbiam Clarksona), coś dla Dziecka :-)  
Czytana była tylko książka "Nie zabijaj" jest w bardzo dobrym stanie, 
pozostałe pozycje są nowiuśkie

 Cena wywoławcza: 20 zł

Każdy grosz się liczy!! Każda złotówka!! 
Zapraszam do licytacji

Licytujemy do 4 sierpnia 2013do godz 23:59

Wpisujemy się pod postem 

np. Zestaw Nr 1: (kwota)

Osoby bez bloga proszę o podanie adresu email w celu identyfikacji i kontaktu :-) 

Z racji tego że akcja na siepomaga.pl Szymona trwa tylko do końca sierpnia 

Wpłata na konto fundacji „Mam Serce”

mam-serce.org/formularz-darczyncy-szymon-pietko

Fundacja „Mam serce”
ul. Wita Stwosza 12, 02-661 Warszawa
Nazwa banku: Millennium Bank

Numer konta: 24 1160 2202 0000 0002 0936 3911
Tytuł przelewu: Szymon Piętko



Na pieniążki czekamy do 4 dni od zakończenia licytacji.


 Szymon TRZYMAJ SIĘ!!!!

35 komentarzy:

  1. Biedactwo, postaram się przelać jakąś kwotę na konto.)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale do którego ta licytacja trwa ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. i porszę na czas licytacji jakby można było znieść moderację...???bo ludziom trudno tak licytować, nie widzą jak licytacja wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. a zestaw nr 1 już ktoś licytował ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie :-)))

      moderacja obecnie jest wyłączona także wszystkie komentarze widoczne są od razu :-))

      Usuń
  5. to ja daję 30 zł za zestaw 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poproszę jeszcze maila i jakiś podpis :D

      Usuń
    2. bo jak ja później dojdę kto jest kto ;-)

      Usuń
  6. Kto da więcej :-))))))))))))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja fogia za zestaw nr 1 daję 40zl :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana :* pozdrawiam serdecznie :*
      Mam nadzieję, że niedługo uda nam się spotkać :-)))))))))))))))

      Usuń
  8. Czyli mamy

    Zestaw Nr. 1 - Fogia 40 zł

    Zestaw Nr. 2 - Simon's Mummy 40 zł

    oba zestawy idą równo :-)))

    jesteście wspaniali ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. zestaw nr 1 - 45 zł - Eliza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie!!!! Fajne książki - będzie co czytać :-)))

      Usuń
  10. a jeszcze upewniłam się, można wpłacać cały czas na starą zbiórkę na siepomagam, ona jest cały czas jeszcze otwarta bo nasze licytacje tam spływają, a między 5-9 sierpnia rusza trzecia zbiórka więc tez mozna wpłacać, na to konto Mam Serce tez ale łatwiej potwierdzić wpłatę na siepmagam ;* trzymam kciuki za licytację ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. każda złotóweczka się liczy :-))) dziękujemy i witamy w licytacji :-)))

      Usuń
  12. zestaw nr 1 - 50 zł - Eliza

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wciąż mocno trzymam kciuki za powodzenie tej całej naszej przecież blogowej pomocy ;) Ale idzie ku dobremu!

    OdpowiedzUsuń
  14. kto jeszcze zalicytuje ???

    Obecnie licytacja kształtuje się na poziomie

    zestaw nr 1 50 zł - Eliza

    zestaw nr 2 42zł Karolina Sikorska

    OdpowiedzUsuń
  15. Informacje o licytacji zamieszczona na fanpage figlarne czytanie. Licytujmy i ratujmy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie dziewczynki dziękuję :-)))

    Eliza - Zestaw nr 1 - 50 zł
    eveleo - Zestaw nr 2 - 55 zł

    OdpowiedzUsuń